۳ پاسخ

بارداری شیمیایی بوده احتمالا

عزیزم بارداری شیمیایی من داشتم وقتی بتا میاد پایین میفتی لکه بینی و خون ریزی
انشالا که بارداریت سالم باشه
قبلش تیتر ندادی؟؟

خارج رحمی بتا کند بالا میره ن اینکه بهو تستت منفی بشه
بارداری شیمیایی بوده

سوال های مرتبط