۳ پاسخ

خیلی زود دادی هنوز بزار معدش عادت کنه بقیه شروع کن بالاتر بری دیگه این هارو نمیخوره

من اول فرنی دادم نخورد
بعد پوره سیب و پوره هویج دادم بعد سوپ کردم
هنوز سیب زمینی ندادم چون یکم سنگینه
برنج هم خودم یه روز خیس کردم بعد شستم گذاشتم خشک شد هنوز آرد نکردم ولی همون‌جوری تو سوپش مثلا یه قاشق میندازم می‌پزه همشو نیکس میکنم
البته نمیدونم چرا بچم هر موقع خود برنج یا لعاب برنج یا سرلاک برنج میخوره اسهال میشه 🫤

اره بابا من اول فرنی دادم
خودت ارد برنج درست کنی بهتره

سوال های مرتبط