۸ پاسخ

۲ هفته دیگ میاد😅

خب همینه اغلب نگران نباش اصلا زود رفتی،استرس خراب می‌کنه

8 برو عزیزم منم پسر دوم اینجوری بود

خوب زوده گلم

زوووده من ۶ هفته رفتم گفت برو ۸ بیا

۸هفته برو فداتشم انشالله هم قلبش میزنه هم ساک هست

زود رفتی عزیزم

یعنی حامله نیستی

سوال های مرتبط