۴ پاسخ

اره عزیزم تب داره

بله عزیزم ۳۷.۵ ب بالا تب حساب میشه برای نوزاد

اگه با این تب سنج های دیجیتالی میگیری باید وسط پیشونی از فاصله دو سانتی بگیرین،اون درسته

تب داره الان

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی