من الان 6ازاد سازیمه اوایل که امپول زم خیلی درد داشتم ترشح سفیدو کشدارم داشتم اما الان ترشح ندارم گه گداری زیر شکمم میگیره ول میکنه نوک سینه هامم درد دارن وقتی دست میزنم دیگه نمیدونم از چیه
منم دیروز صبح امپول زدم دیروز عصری زیر دلم خیلی درد میکرد امروز ظهر اقدام داشتیم امروز درد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.