۲ پاسخ

طبیعیه اولایلش همش ادم حس میکنه میخادپریودشه هفتت بره بالادرست میشه

خفيف درسته.. ولی خب نشونه پریودی و بارداری یکیه متاسفانه

سوال های مرتبط