۳ پاسخ

نترسید ایران ب امید خدا نابودشون می‌کنه همون‌طور ک تاااالان نابودمذده

بیمارستان گاندی کجاست

خدا از باعث بانی جنگ نگذره خدا لعنتشون کنه کاش کوتاه اومده یودن توافق کرده بودن الان این اتفاق تلخ هم نیوفتاده بود

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان یه فرشته ناز 🥰 مامان یه فرشته ناز 🥰 ۳ سالگی