مامانای اهوازی حس کردین ؟

۶ پاسخ

همین الانم زدن

خدا بخیر بگذرونه

اره چه جورشم حس کردیم

اره کیان اباد هم شنیدیم

افتضاح بود

اره مهدیسم همیطوره

سوال های مرتبط