حالتون خوبه؟🥲نگران حال تک تکتونم

۱ پاسخ

شکر خوبیم ولی خیلیییی میترسم جرات ندارم بخابم امشب شهر مارو هم زدن عین زلزله خونه ها لرزیدن خدایاااا 😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان مبینا مامان مبینا ۲ سالگی