خانومای فردیس حالتون خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

من خواهرم فردیس هست همون لحظه فلکه دوم بودن خودش و شوهرش و بچه هاش خداروشکر چیزیشون نشده

انبار نفت رو برای چی باید بزنن؟

آسمون کامل قرمز شد سردرد گرفتم دخترم ترسید خیلی طفلک

حالت تهوع گرفتم از استرس😭

میگن انبار نفت و زدن

کجا رو زدن عزیزم ما نزدیک فردیسیم صدا خیلی بود

سوال های مرتبط

مامان رهاا مامان رهاا ۲ سالگی
مامان رهاا مامان رهاا ۲ سالگی