۶ پاسخ

اره عزیزم خوبه پسرمنم اولذیازده ماهجی بردم چکاپ وزن تولد۳/۴۰۰وزن۱۱ماهگیش۱۰ونیم بود.قدشم ۷۵
قدتولد۵۱

آره عزیزم خیلی خوبه

خیلی خوبه

قد عزیزم ژنتیک منم تولد50 10متهگی بردم77

آره شکر خدا خوبه ❤️ شیر خشک میخوره ؟

عالی.

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۲ سالگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی