۲ پاسخ

عالیه دکتر به من گفت اگر وزن بچه ات ۶ باشه هم خوبه چون بدو تولد کم بوده وزنش

سلام پسر منم ورنش همینه
تازه پسرتون خیلی وزنش بهتره چون کم وزن متولد شده

سوال های مرتبط