۵ پاسخ

بهش بستنی..خامه...کره...عصاره گوشت بده وزنش بالا بره هیچم اشکال نداره بزرگ بشن خودشون جون میگیرن

خیییلی کم نیست،کلا دخترا یهو وزن میگیرن و بزرگ میشن،حالا اگه خودت دوس داری بچت تپلی بشه مولتی و زینک و اینا بده غذایی بهش برس تخم بلدرچین و کره بچه رو قوی میکنه

دکتر به من گفتن که اگر نمودار رشدش صعودی باشه خوبه...با خودش بسنجید درواقع

مولتی و شربت براش تجویز کرد

سلام عزیزم دختر منم ۱۱ ماهشه ۸ کیلوعه بردیم دکتر گفت پایینه ولی تو یه سالگی باید سه برابر وزن تولدش باشه مشکلی نداره خوبه

سوال های مرتبط