بهش بستنی..خامه...کره...عصاره گوشت بده وزنش بالا بره هیچم اشکال نداره بزرگ بشن خودشون جون میگیرن
خیییلی کم نیست،کلا دخترا یهو وزن میگیرن و بزرگ میشن،حالا اگه خودت دوس داری بچت تپلی بشه مولتی و زینک و اینا بده غذایی بهش برس تخم بلدرچین و کره بچه رو قوی میکنه
دکتر به من گفتن که اگر نمودار رشدش صعودی باشه خوبه...با خودش بسنجید درواقع
مولتی و شربت براش تجویز کرد
سلام عزیزم دختر منم ۱۱ ماهشه ۸ کیلوعه بردیم دکتر گفت پایینه ولی تو یه سالگی باید سه برابر وزن تولدش باشه مشکلی نداره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.