۴ پاسخ

پسر من ۸۵۰۰ بود دکتر گفت عالیه

وزن نرمال در یکسالگی ۳ برابر وزن تولد و قد نرمال ۲۵ سانت بیشتر از تولد

بستگی به وزن تولدش و ژنتیکش داره بچه منم ریز جثه ش و منم نگران بودم . دکترش بهم‌گفت وزنش یکم از نرمال کمتره ولی جای نگرانی نداره اگه رشد و نمو مغزیش مشکل داشت اونو هیچ کاری نمیشد کرد... منم دیگه غصه ی وزنش و نخوردم تمرکزمو گذاشتم روی شیر و تغذیه ش . شما هم نگران نباشید عزیزم ❤️

ن خوبه

سوال های مرتبط