عزیزان گریمیچرخارجی مصرفش چجوریه چندقطره بدم؟؟!!

۲ پاسخ

من که ۱ سی‌سی میدم

بچت ۱ ماهه هست ،اسی سی بده.هر ۱۲ ساعت،اگه زیاد کولیک داره هر ۸ ساعت هم میتونی بدی.

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی