۲ پاسخ

فرقی نداره هرجور که کوچولوت راحتتر میخوره
من خودم وسط شیر میدم به بچم

هر۱۲ساعتی ۵قطره

سوال های مرتبط

مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان هومان مامان هومان ۲ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی