۳ پاسخ

اصلا قطره بدی نیست
من یبوست داشت گف ۱۰قطره صبح ۱۰قطره شب
چیز بدی نیست بی ضرره

ن نگران نباش اشکال نداره

چند کیلوعع؟دکتر به من گفت هم وزنش بده
پنج کیلوعه گفت پنج قطره
فکر‌نمیکنم یبار ایرادی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان آواو بادمجون😍 مامان آواو بادمجون😍 ۳ ماهگی