۲ پاسخ

پسر من بلخره بعد یکماه داره خودش دسشوییشو میگه
تاقبل این باید مدام خودم میبردم اگه دیر میبردم جیش میکرد تو شلوارش
خیلی باید حوصله داشته باشی

نمیدونم گلم سعی کن باهش صبحت کنی بگو پی پی داری بگو بهم یا وقتی شاش داری بگو بهم مامانی خوب نیست توی شلوار یا توی شرط این کار کنی واسه من تاثیر گذار نیست هرچی میگم بازم توی پوشک توی شلوار لباسش میشه گلم یانه خودت همیشه بگو مامانی پی پی داری ببرمت دست شوی شاش داری

سوال های مرتبط