۳ پاسخ

سلام امپول ۳ ماهه
DMPA
از داروخانه تهیه و ب عضله تزریق
هر ۳ ماه یکبار

اصلا استفاده نکن چون پریود نمیشی بنظرم قرص بهتره

زن شوهرم ميگيره استفاده ميكنه سه ماهي يكي ازداروخونه ميگيره تزريقاتي ها ميزنن ديگع

سوال های مرتبط