بچها اولین کمکی رو معمولا با چی شروع میکنن؟

۷ پاسخ

دکتر ارسام میگفت بهتره با پوره میوه و سبزیجات شروع بشه چون سبک تره و قابل هضم تره تا معده عادت کنه بعد با لعاب برنج و فرنی و بعد حریره بادام پوره هم پوره هویج پخته یا پوره سیب پخته و یا کدو حلوایی پخته که زود هضم هستن و درصد الرژی کمتری دارن

قطعا سبزیجات و روش بی ال دبیلو

ملیحه جان من موقع دخترم از لعاب برنج شروع کردم یه تیکه کوچولو نبات هم مینداختم توش برای خوش طعم کردنش
برنج رو میذاشتم خوب له میشد بعد از الک ردش میکردم ک لعابش کشیده بشه
و قشنگ له میکردم ک لعابش بیاد بیرون
بعد میدادمش
عاشقش بود

من ۴وتیم ماهگی با فرنی شروع کردم ۵ ماهگی سوپ و پوره و... اضافه کردم

من با پوره سبزیجات شروع کردم

پوره
تو تایپیکای اول من هست دوست داشتی ببین

با پوره میوه ها و فرنی...

سوال های مرتبط

مامان 💗ALI💗 مامان 💗ALI💗 ۳ سالگی