۱۲ پاسخ

من ۳۹ هفته و ۴ روز

من ۳۹ هفته

۳۹ هفته تمام
معمولا میگن هرچی بیشتر بمونه تو شکم مادر بهتره

من ۴۰ هفته رفتم

۳۸هفته و۴روز.من دکترم می‌گفت بیشتر بمونه خطرناکه ممکنه بچه تو شکم پی پی کنه یا بند نافشبچینه دور گردنش و ...

۳۹ هفته تمام رفتم
دکترم معتقد بود هرچه بیشتر بمونه اون تو بهتره🙃

من موقع دخترم۳۹ و چهار روز رفتم

هرچی دیرتر بهتر
اگه مشکل پزشکی نباشه،حتی تا ۳۹ هم ممکنه به تاخیر بندازن

چون هر یک روز موندن توی شکم ،برای جنین خیلی خوب و بهتره

دکتر من گفت تا آخر ۳۸ هفته بمون که حالا متاسفانه تا ۳۶ تونستم

واسه منو ۳۸هفته و سه روز انجام داد

به خواهر م گفته ۳۸هفته و ۶روز

۳۸هفته وچند روز

۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۳ سالگی
مامان دیاکو و دلوان مامان دیاکو و دلوان ۳ سالگی