۲ پاسخ

استرس نگیر گلم، منم سونو آنومالی جوابشو گرفتم دکترمم هست نمیتونم برم ببینمش اوضاع اینطوریه از رشت زدم بیرون کلا، سرویکسمم از انتی که 33.5 بود تازه شد 34 🙂
همین استراحت کن رابطه نداشته باش تا حد امکان، سرپا نمون و اصلا چیز سنگین بلند نکن، باز خداروشکر خوبه طولش ولی نذار پایینتر بیاد به سرکلاژ نکشه خدایی نکرده..

انتی چند بود عزیزم؟
چه علائمی داشتی رفتی سونو؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری