استرس نگیر گلم، منم سونو آنومالی جوابشو گرفتم دکترمم هست نمیتونم برم ببینمش اوضاع اینطوریه از رشت زدم بیرون کلا، سرویکسمم از انتی که 33.5 بود تازه شد 34 🙂
همین استراحت کن رابطه نداشته باش تا حد امکان، سرپا نمون و اصلا چیز سنگین بلند نکن، باز خداروشکر خوبه طولش ولی نذار پایینتر بیاد به سرکلاژ نکشه خدایی نکرده..
انتی چند بود عزیزم؟
چه علائمی داشتی رفتی سونو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.