۹ پاسخ

کجای اسلامشهرید؟ صدا میاد؟

هیچی کجا بریم اخه

من گذاشتم تو تاپیکام

لباس و شلوار هر چی داشت برداشتم.شربت هاش .قرص واسه خودمون.مدارک .طلا و فلش ها.

فقط دو دست لباس و مدارک و پتو دم دست گذاشتم ایشالا ک چیزی نمیشه جایی ک نداریم بریم رفتنم پول میخواد والا

ما هنوز هیچی جمع نکردیم

هیچی برنداشتم

من لباس گرم برداشتم مثل مسافرت رفتن
غذا هم فقط نون و میوه برداشتم تو راهم میرم خونه مامانم اونجا امنه همه چی هم هست

ساک جمع کنیم کجا بریم😭😭
شماها ک تهرانی. آره خوبه جمع کنید
اما ما ک شهرستانیم کجا بریم

سوال های مرتبط

مامان دلیل بودنم مامان دلیل بودنم ۲ سالگی