کجای اسلامشهرید؟ صدا میاد؟
هیچی کجا بریم اخه
من گذاشتم تو تاپیکام
لباس و شلوار هر چی داشت برداشتم.شربت هاش .قرص واسه خودمون.مدارک .طلا و فلش ها.
فقط دو دست لباس و مدارک و پتو دم دست گذاشتم ایشالا ک چیزی نمیشه جایی ک نداریم بریم رفتنم پول میخواد والا
ما هنوز هیچی جمع نکردیم
هیچی برنداشتم
من لباس گرم برداشتم مثل مسافرت رفتن
غذا هم فقط نون و میوه برداشتم تو راهم میرم خونه مامانم اونجا امنه همه چی هم هست
ساک جمع کنیم کجا بریم😭😭
شماها ک تهرانی. آره خوبه جمع کنید
اما ما ک شهرستانیم کجا بریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.