۷ پاسخ

آره پودر پیدرولاکس به مدت ۲ ؛ ۳ ماه داد عالی بود

فقط گفت باید طولانی مدت مصرف کنه حداقل یکماه تا شایدم‌یکسال منم گفتم فعلا تا دو سه ماه بدمش کاش بعدش دیگه خوب بشه

منم دکتر گفت اول با تغذیه سعی کن درست بشه که نشد و الان یکماهه براش شربت پی ای جی دست ساز تجویز کرد الان روزی دوبار راحت بدون زور زدن دفع داره روزای اخر بچم دیگه گریه میکرد تا پی پی کنه 😢😢😢

من پسرم از دو سالگی داشت همه چیزی هم امتحان کردم شربت پی ای جی دست سازه دکتره فقط جواب داد عالیه الان دیگه یبوست ندارن۶سالشه

دکتر به من گفت تغذیه رو اصلاح کن: انار و موز و اجیل خیلی کم بده . کیوی و الو ولواشک و بروکلی پخته و آب فراوان زیاد بده. شیر پاستوریزه گاو هم یبوست میاره. اونم نده. اگه یبوستش خوب شد که هیچ. اگه نشد یه شربت بده روزی سه قطره که من چون با اصلاح غذا یبوستش خوب شد اون شربتو نخریدم برای همین اسمش یادم نیست.

من تازگی رفتم دکتر یکم سخت می‌ره بیرون دخترم ی پودری رو داده صبح ناشتا ی قاشق چایخوری با آب قاطی میکنم میدم خیلی بهتر شده دیگه زیاد زور نمیزنه

بله دختر من از نوزادی درگیر یبوست بود.وهست.
تا یک سال یه سری داروهامیدادم از یک سال ب بعد شربتpegدست ساز میدم.

سوال های مرتبط