نه. فقط ماه های اول اگه اب سرد استفاده میکردم حس میکردم جای بخیه ام درد میکنه
کلا زایمان طبیعی خیلی بده بدش افتادگی رحم. و افتادگی مثانه و گشاد شدن. واژن و خیلی چیزای دیگه
من بخیه هام. تا چند ماه درد میکرد میکردم از درد
نه نمیسوزه ولی گاهی وقتا جای بخیه هام ورم میکنه موقع رابطه اذیت میشم
شما که دوقلویی اصلا طبیعی نمیشه صدرصد سزارینی
نبابا زود خوب میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.