ممکنه شیرت زیاد باشه اونموقع نمیتونه درست بخوره همچین مواقع من سر سینه ام رو محکم میگیرم تا یکمی کمتر بشه بعدش دیگه بهتر میشه
آروغ و رفلاکس، دارو باید بدی حتما وگرنه بدتر میشه خدایی نکرده
رفلاکس متاسفانه پسر منم اینجوریه هی در میاره میگیره دوباره . با دست و پا زدن
رفلاکس داره
اروغ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.