۴ پاسخ

ممکنه شیرت زیاد باشه اونموقع نمیتونه درست بخوره همچین مواقع من سر سینه ام رو محکم میگیرم تا یکمی کمتر بشه بعدش دیگه بهتر میشه

آروغ و رفلاکس، دارو باید بدی حتما وگرنه بدتر میشه خدایی نکرده

رفلاکس متاسفانه پسر منم اینجوریه هی در میاره میگیره دوباره . با دست و پا زدن
رفلاکس داره

اروغ داره

سوال های مرتبط