۲ پاسخ

بارداری اگر فشارت بالا نباشه ورم مشکلی ندارع نمکم نخور اصلا زیاد سرپا نمون بعدشم مثلا رو مبل صندلی اینا نشین پاهات ورم می‌کنه من خودمم همینطورم

مگه دکتر نرفتی؟

سوال های مرتبط