خانوما چطور فرنی با شیرخشک برای دخترم درست کنم؟؟؟

۲ پاسخ

نصف قاشق چای خوری اردبرنج و هفت تا ۸ قاشق آب بریز میتونی یه کوچولو نبات هم بریزی بزار روگاز هم بزن تا قوام بیاد وقتی قوام اومد از روگاز بردار ۱۰ سی‌سی شیر خشک درست کن به فرنی اضافه کن به غلظت مورد نظرت که رسید امادس

یه قاشق چای خوری ارد برنج و با مصف استکان اب جوشیده بذار تا غلیظ شه و هم بزن
بعدش که نسبتا خنک شد(چون شیر خشک نباید حرارت ببینه)
شیر خشک رو مثه همیشه با اب قاطی کن و درست کن
بعد با فرنیت ترکیب کن

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری