نکسیوم استفراغ رو زیاد کنترل نمیکنه،اسید معده رو کم میکنه که مری بچه تو ریفلاکس اذیت نشه زخم نشه بسوزه.
دختر منم میخوره استفراغش زیاد کم نشده ولی بعد استفراغ بی قراری نمیکنه حالش خوبه وقتی بالا میاره.
من نصف صبح میدم نصف شب،شربت دومپریدونم میدم، شیر هم هر ۲ ساعت یکبار ۸۰ تا میدم یکبار ۶۰ تا
شما هم شیرشو کمتر کن با فاصله ی کمتر بده دفعات بیشتر،شاید معده ش واسه ۱۱۰ تا جا نداره برمیگردنه،چند کیلو هستش پسرت؟
من نکسیوم ۴۰ رو ۴ قسمت می کنم
هر روز یک قسمت می دم
یعنی انکار نکسیوم ۱۰ دارم می دم
دکتر پسرم نکسیوم ۲۰ نوشته بود براش که نصف کنم ولی جایی پیدا نکردمش دیگه ۴۰ گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.