۵ پاسخ

مرسی عزیزم

معدش باید خالی باشه حداقل نیم ساعت یا یک ساعت چیزی نخورده باشه .وقتی نکسیوم دادی ۲۰ دقیقه صبر کن بعد شیرش بده

من یماهی دادم عالیه
صبا نیم ساعت بعد شیر یک چهارمشو با دو سی سی ابجوش سردشده قاطی میکردم میدادم

قرصشو یا مودشو؟؟؟ اگر‌پودره قبل شیر یا با شیر قاطی کن بده یا اخرشب یااول صیح

به من گفت ۱چهارمش رو با شیر حل کنم بدم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۶ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ویانا جانم💖💖 مامان ویانا جانم💖💖 ۱۷ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی