۴ پاسخ

ماه درده

نه نیس عزیزم
مال منم همینه درازکش میشم خوب میشه

منم شبا این درد میاد سراغم

اگه منظم باشه انقباضه
برو دوش آب گرم بگیر اسکات بزن
اگه بهترشد ولی همچنان انقباض ادامه داشت درد زایمانه

سوال های مرتبط