من غروب خوابیدم سرحال شدم هی یکم کارای خونه رو انجام میدادم یکم مینشستم پای سریال ترکی کانال D آلیا و جیهان، بعدشم دوباره آشپزخونه رو جمع و جور کردم و همزمان جم فود میدیدم،خوابم نمیبره، دیشب زود خوابیدم همینکه زد یهو از خواب بیدار شدم دیگه خوابم نبرد تا صبح 🤦♀️ 🤦♀️ 😣 😣 بدخواب شدم
دیشب از ۱ زد من با یه بچه ساعت ۴ صبح با بچه م رفتم خونه مادرم اونجا هم همینطور بود ولی تنها نبودم حداقل حالا اعلام کردن امشب بد تره ولی خدا روشکر فعلا صدا نمیاد هرچند که اعتباری نیست ....
اهواز راس میگن میزنه دیشب ناجور بود!
دارم شیرینی درست میکنم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.