مامانای اهوازی در چه حالید ؟؟؟

۴ پاسخ

من غروب خوابیدم سرحال شدم هی یکم کارای خونه رو انجام می‌دادم یکم می‌نشستم پای سریال ترکی کانال D آلیا و جیهان، بعدشم دوباره آشپزخونه رو جمع و جور کردم و همزمان جم فود میدیدم،خوابم نمی‌بره، دیشب زود خوابیدم همینکه زد یهو از خواب بیدار شدم دیگه خوابم نبرد تا صبح 🤦‍♀️ 🤦‍♀️ 😣 😣 بدخواب شدم

دیشب از ۱ زد من با یه بچه ساعت ۴ صبح با بچه م رفتم خونه مادرم اونجا هم همینطور بود ولی تنها نبودم حداقل حالا اعلام کردن امشب بد تره ولی خدا روشکر فعلا صدا نمیاد هرچند که اعتباری نیست ....

اهواز راس میگن میزنه دیشب ناجور بود!

دارم شیرینی درست میکنم 😐

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی