۲ پاسخ

من پلارژین میدم یه هفته م آزیترو دادم قبلش یکم بهتره

آزترومایسین داریم ی ماه تو یخچال بود

سوال های مرتبط

مامان 💕کیاناودلانا💕 مامان 💕کیاناودلانا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا ۳ سالگی