۲ پاسخ

من میخاستم بدم تو اینستا یه پیجی بود کل شربت و شیر هاش خارجیه میخاستم گلدن گات برم بعد ۶ ماهگیش به پسرم شنیدم خیلی خوبه اونم گفت با پول دلار و درهم به روزه ۱ قوطی شیر خشک ۲۵۰۰ گفت دیگه منصرف شدم 🥲نمیشه خرید گرونه درسته قوطی بزرگه ولی بچه زود زود شیر میخوره

نه چرا باید بدی

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی