۲ پاسخ

عزیزم برو معاینه بشو اگه دهانه رحم درحال باز شدن هست بستری میکنن

احتمالا دهانه رحمت داره باز میشه ک خون یا لکه بینی داری .میتونی بری زایشگاه معاینه ات کنن.

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی