اره گلم من داشتم
۱۵ روز استراحت کردم و شیافپروژسترون استفاده کردم کامل رفع شد
وای پیامتو که خوندم حالم بد شد. یاد دوران بارداریم افتادم🙄🙄
یکی دو هفته استراحت کنی رفع میشه
رفع میشه دوسه هفته
اره عزیزم من داشتم یک ماه استراحت نسبی داشتم که شیاف هم داده بود دکتر بعدش رفع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.