۱ پاسخ

با موز میدادم من.
با فرنی و موز و دارچین قاطی میکردم
پودر سویق لابانو رو با فرنی قاطی میکردم
خرما میزدم
دارچین میزدم و بادوم آسساب شده
زرده رو با اون قاطی میکردم

سوال های مرتبط