۵ پاسخ

من با موز قاطی میکنم

من خالی خالی دادم خورد امتحان کن با کره دادم با آب قاطی کردم با موز قاطی کردم قاطی نمیخورد

نیمرو کن

قاطی سیب زمینی پخته کن مثل پوره سیب زمینی با کره تفت بده
خوشمزه میشه میخورن
من قاطی تخم مرغش شیر خشکشو میریختم

تو فرنی
قاطی سیبزمینی پخته

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی