خانوما بچه های شماهم اینجوری میکنن

تصویر
۸ پاسخ

واااییی ارههه

اره قبل چهار دست پا اینجوری میکرد نمیتونست جلو بره انگار میخواست بلند شه

ماشاالله ب جونش
اره

عزیزمممم🤩😂

ایییییی خودااااا😍😍😍😍😍😍😍😍ماشاالله له چاوی پیس به دور بی انشاالله،اره داریانیش زوری وا دکرد

پسر من زرنگ بود همین سن وایمیسته ۹ ماهگی راه افتاد با وسیله ۱۱ هم بدو بدو میکرد

بله دختر من چهر دست و پا میره بعد اینجوری خودشو بلند میکنه دیگه کم کم وایمیستن

اره دیگه وای میایسته

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۱۷ ماهگی