من چند دست لباس و داوری سرماخوردگی اسپره بینی و دوشک و دستمال کاغذی و دستمال مرطوب و وازلین بچه خدایی نکرده پاش بسوزه شیر هم از خودم میخوره
چند عدد بسکوییت
بنظر خودم مای بی بی .شلوار .لباس زیر .لباس ضخیم . اگه شیر میخوره شیر .یکم کلوچه و آبمیوه.قرص و شربت .یه بطری آب .
بنظرت به درد مبخوره؟؟ یعنی میتونیم فرار کنیم؟؟؟
مای بیبی بزار یه بسته ، دو سه تا شیر خشک بزار ، یدونه پتو ، آب جوشیده سردشده ، شربت استامینوفن و ایبوپروفن ، دو سه دست لباس ، دستمال مرطوب ، کرم و پماد 😭😭😭
منم هنوز جمع نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.