۴ پاسخ

من چند دست لباس و داوری سرماخوردگی اسپره بینی و دوشک و دستمال کاغذی و دستمال مرطوب و وازلین بچه خدایی نکرده پاش بسوزه شیر هم از خودم میخوره
چند عدد بسکوییت

بنظر خودم مای بی بی .شلوار .لباس زیر .لباس ضخیم . اگه شیر میخوره شیر .یکم کلوچه و آبمیوه.قرص و شربت .یه بطری آب .

بنظرت به درد مبخوره؟؟ یعنی میتونیم فرار کنیم؟؟؟
مای بیبی بزار یه بسته ، دو سه تا شیر خشک بزار ، یدونه پتو ، آب جوشیده سردشده ، شربت استامینوفن و ایبوپروفن ، دو سه دست لباس ، دستمال مرطوب ، کرم و پماد 😭😭😭

منم هنوز جمع نکردم

سوال های مرتبط