ببخشید اسهال نیستم تهوع ندارم فقط از غذاها بدم میاد مثل گوشت گوسفند
کلا به بعضی غذاها دوست داشتم الان حساس شدم از بوسان بدم میاد اصلا نمی تونم بخورم 🥲🥲
اینم از بی بی چک ابجی من میگ مثبت
تاپیک قبلتو پاک کردی نوشته بودی درد دور ناف و نفخ زیاد ی سوال اسهال هم هستی ؟ تهوع داری؟ نبض نمیزنه شکمت؟
ممکنه باشه ، احتمال کیست و فیبروم هم هست نمیشه با ی نشونه گفت صد در صد بارداریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.