اصلا نگران نباش دو ماهگی دختر من اسهال گرفته بود دکتر گفت تا موقع که خوب نشده نرو انقد امروز فردا کردم از اونور چهار ماهگی باید دو ماه بینش فاصله بیفته بعد بزنی
من دو ماهگی رو سه ماهو پانزده رو زدم 😁شیش ماهگی رو ۷ماهو ۲۳روز زدم هر موقع عشقم میکشید میرفتم میزدم 🥴
نمیدونم من همه واکسنارو سر تایم خودش زدم
واکسن سرتایم خودش بزنی ک بهتره ولی مگ بچه مریض باشه ک واکسن دیرتر بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.