۸ پاسخ

منم سزارین کردم از سردرد مینالم🥲🥲🥲🥲

دکتر من گفت روی کیسه اب گردم یه پارچه تمیز بزار بشین روش هم تسکین دهندست هم ترمیم کننده

مبارکه قدم نورسیده مبارک

اون که روز اول طبیعیه عزیزم

الان شما زایمان کردی تو تعطیلات چطور بود؟دسترسی داشتی به همه چی

دکترت چیزی نداد؟وایییی🥺حس بدیه ها...اگر بنا به بخیه باشه همون سزارین بابا بهتره،حداقل رو شکمه نه اون قسمت🙈..برای اروم شدنش بلخره باید چیزی بدن...

این کرم رو از داروخونه بگیر بزن زود خوب میشه بخیه هاتم ترمیم میشه

تصویر

من زایمان قبلی برا خوب شدن بخیه هام و عفونت نکنن داخل آب نمک مینشستم خیلی خوب بود دردت آروم میکنه من روزی دو سه بار اینکارو تکرار میکردم تا خوب شدن افتادن

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی