۲ پاسخ

دکتر به من گفت سرماخوردگی زیر ۶ ماه هیچ دارویی نداره.اگه تب نداره، فقط گرم نگهش دار.کلاه و جوراب بپوشه حتی توو خونه، یواش یواش آبریزشش غلیظ میشه.روزی چن مرتبه هم اسپری سدیم کلراید اسپری کن داخل بینیش بزن، زود خوب میشه

من شنیدم پلارژین خیلی خوبه برای سرماخوردگی نمیدونم قطره هست یا شربت...اگرهم شربت سیتریزین داری بده بهش خوبه برای ابریزش بینی

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی