۲ پاسخ

کلیه پشت هستا.تو پهلو.همونجا درد میکنه؟چون منم درد میکرد رفتم دکتر و سونو نوشت برام.دیدم کیست کلیه دارم.هنوز نبردم به دکتر نشون ندادم.ولی دست میزدم درد نمیکرد.کیان رو بلند میکردم ی درد ریزی داشت

کم آبی ممکنه باشه

سوال های مرتبط