۳ پاسخ

شیر و تو دهنش نگه نمیداره رفلاکسه موقع خواب برمیگرده توی دهن باید سطح شیب دار بخوابونی اگه اروغ نزد یک ربع به پهلو میذاری ببرش دکتر

حتمن سیره نگه میداره؟از شیر خودته خب نگه میداره اگ شیرخشک ک میخوره کامل

یا عاروق داره یا سیر میشه .تا یه حدی که فکر میکنی سیره نده بهش

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد