دلش درد میکنه اگه بغل آرومه
بفکرت بودم چخبر چیکارا میکنی بچها اذیتت نمیکنن ک؟
عزیزم دختر من چهارماهگی خیلی گریه میکرد همه میگفتن این ماه دیگ دلدردا تمومه بچه بیقراری نداره این چطور انقد گریه میکنه دیگ بضی شبا مجبور میشدم استامینوفن بدم بهش اروم میشد ،اصلا ب فکرم نمیرسید تو اون سن بخاطر دندون باشه وارد پنج ماهگی شد دوتا دندون نیش زد بیرون دیگ همون شد کلا اروم شد ما بقی دندوناشم اصلا نفهمیدم کی درومد
بچه منم بعضی موقعااینجوری میشه بهش شربت دل دردشوکه مینی گریمیکسچرهس میدم اگه اروم شده که هیچ اگه نشدبهش شیرمیدم بعدم قندان میذارم گهواره سری لالامیکنه
عزیزم شاید دندونه رادین خیلی اذیت بود یه روز دیدم یهو 2 تا دندون پایین در آورده البته از 4 ماهگی اذیت بود تا 6 ماهگی دندون در کرد
الانم اذیت داره باز دوباره دندون خون آشامی در میاره😂😂شاید حامی جانم دندونش باشه
شاید بخاطر دندونه
شنیدم خیلیا از ۴ ماهگی درد لثشون شروع میشه
وای آبجی نکنه چشم خورده یه اسپند براش دود کن یا اگه تخم مرغ بلدین بشکنین اسم خانومای گهواره رو هم بگو
دندونشوچککن دلشو گرمنگه دار
پررروووووووووووو😘😘😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.