چرا بچم آب دهنش همش میریزه بیرون؟

۵ پاسخ

بچت کوچولوعه هنوز
دختر منم از اول همینجور بود
پستونک بهش دادم کمتر شد

از طبع سرد بدن هم میشه

دختر من 2ماهش بعضی اوقات شیرارو پس میزنه طبیعی

چون سردیش کرده

تو این سن دارن لثه صاف میکنن بخاطر همین دست میکشن رو صورتشون اب دهنشون میاد زیاد طبیعیه سر میچرخونن

گاهی اوقات نشانه رفلاکسم هست. البته چک کن ببین علائم دیگه رفلاکسم داره

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی