بچت کوچولوعه هنوز
دختر منم از اول همینجور بود
پستونک بهش دادم کمتر شد
از طبع سرد بدن هم میشه
دختر من 2ماهش بعضی اوقات شیرارو پس میزنه طبیعی
چون سردیش کرده
تو این سن دارن لثه صاف میکنن بخاطر همین دست میکشن رو صورتشون اب دهنشون میاد زیاد طبیعیه سر میچرخونن
گاهی اوقات نشانه رفلاکسم هست. البته چک کن ببین علائم دیگه رفلاکسم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.