بچم شیر میخوره همش از دهنش می‌ریزه چرا؟

۵ پاسخ

فشار شیرت زیاده نمیتونه همش قورت بده میریزه بیرون

پسر منم اینجوری بود مادربزرگم گفت فشار شیرت زیاده بچه نمیتونه همشو فوری قورت بده براهمین از گوشه دهنش می‌ریزه طوری نیست

چون همشو جمع میکنه دهنش
یه دفعه بخوره میپره گلوش
واس همین میخواد کم بخوره بقیشو میریزه

دختر منم همین کارو می‌کنه نگه میداره بعد می‌ریزه بیرون

منم همینجوری میشه البته وقتی سینه رو ول میکنه تو دهنش نگه میداره بعد ک ول میکنه میده بیرون شیرو

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی