۲ پاسخ

چ جالب
منکه همون موقع میدادم😕 البته تو پروندم نوشته بودم شیردهم
دکتر بی حسی کمی میزد
یا حتی برای پوسیدگی های جزئی ، بی حسی استفاده نکرد
البته بدون بی حسی ،خیلی ازاردهنده بودا

هروقت که اثر بی حسی رفت

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۲ ماهگی